__________________
الجمعة، 29 يناير 2010
زيزي عادل " ادتني ايه " CD.Q 192Kbps على اكتر من سيرفر
__________________
~~~~~~~
انا مش هآمن ليك في يوم تاني .. انا جرحي قواني
مبقتش زي زمان
مبقتش بضعف لما اجيب سيرتك .. مبقولش انا خسرتك
وبقول انا الكسبان
ده انا وانا وياك خسرت سنين .. ايام ومش راجعين
خلصت دموع العين وضعنا خلاص
ده احنا اللي ما بينا ماضي وراح .. كان حب كله جراح
من حقي يوم ارتاح زي كل الناس
~~~~~~~
انا مش هآمن ليك في يوم تاني .. انا جرحي قواني
مبقتش زي زمان
مبقتش بضعف لما اجيب سيرتك .. مبقولش انا خسرتك
وبقول انا الكسبان
ده انا وانا وياك خسرت سنين .. ايام ومش راجعين
خلصت دموع العين وضعنا خلاص
ده احنا اللي ما بينا ماضي وراح .. كان حب كله جراح
من حقي يوم ارتاح زي كل الناس
~~~~~~~
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)
السلام لكم
أهلا وسهلا ُ بك في مدونتي الشخصيةتابعوا آخر إنتاجاتي وآخر المشاريع والأخبار
وترقبوا ما تحبثون عنه