الجمعة، 29 يناير 2010

زيزي عادل " ادتني ايه " CD.Q 192Kbps على اكتر من سيرفر





Zizi Adel - Edetny Ah


CD.Q @192 Kbps




http://takhzen.com/GdpiBi




__________________
~~~~~~~
انا مش هآمن ليك في يوم تاني .. انا جرحي قواني
مبقتش زي زمان
مبقتش بضعف لما اجيب سيرتك .. مبقولش انا خسرتك
وبقول انا الكسبان

ده انا وانا وياك خسرت سنين .. ايام ومش راجعين
خلصت دموع العين وضعنا خلاص
ده احنا اللي ما بينا ماضي وراح .. كان حب كله جراح
من حقي يوم ارتاح زي كل الناس

~~~~~~~

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

السلام لكم

أهلا وسهلا ُ بك في مدونتي الشخصيةتابعوا آخر إنتاجاتي وآخر المشاريع والأخبار
وترقبوا ما تحبثون عنه

المتابعون